15 Ocak 2024 Pazartesi

Topaç gibi dönen adamın sırrı.

 Ali isminde bir adam ölüm döşeğinde karısına:

"Karıcığım, ben ölmek üzereyim, Tanrıya dua ettim, eğer karım ben öldükten sonra bir erkekle yatarsa ahirette kendi etrafımda bir kez döneceğim.

Eğer benim öbür dünyada rahat etmemi istiyorsan lütfen benden sonra hiç bir erkekle yatma, olur mu?" demiş.

Kadın:

"Kocacığım, o nasıl söz? Tabii ki sana öldükten sonra da sadık kalacağım.", demiş..

Ali bir süre sonra ölmüş.

Onun ölümünden yıllar sonra kadında öbür dünyaya gitmiş kocasını aramaya başlamış.

Kapıdaki görevliye "Kocamı arıyorum. İsmi Ali." demiş.

Görevli:

"Hangi Ali hanımefendi? Burada milyonlarca Ali var." diye sormuş.

Kadın:

"Ara sıra kendi etrafında bir kez dönen birisidir." diye cevap vermiş.

Bunun üzerine görevli:

"Haaaa, sen topaç Aliyi arıyorsun o zaman. Kendisi az ileride. Doğru git, görürsün." demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder