15 Ocak 2024 Pazartesi

Casusları nasıl idam ederler?

Naziler bir İngiliz, bir Fransız ve bir Karadenizliyi esir almışlar.

Casus olduklarını değerlendirerek yargılamışlar ve ölüm cezasına çarptırmışlar.

İdam günü gelip çatınca üçüne de sormuşlar:

"Giyotinle mi ölmek istersiniz, asılarak mı, kursuna dizilerek mi?"

Fransız; "Benim atalarım hep giyotinle öldüler. Ben de giyotinle ölmek isterim." demiş.

"Peki..." demişler ve adamı alıp idam sehpasına götürmüşler.

Giyotini üstten bırakmışlar. Ama kafasına 2 sentim kalınca giyotin mucizevi bir şekilde durmuş.

Almanlar ceza infaz edildi ama adam kurtuldu diye Fransızı serbest bırakmışlar.

Almanlar bu sefer İngiliz'e nasıl idam edilmek istediğini sormuşlar.

İngiliz "Asılarak ölmek onursuz bir ölüm, kurşuna dizilsem vatan haini gibi hissederim, iyisi mi beni de giyotine götürün." demiş.

Almanlar Fransız'ın idamında çalışmayan giyotini tamir etmişler.

İngiliz'i giyotine yatırmışlar ama şans bu ya giyotin yine arıza yapmış ve İngiliz de ölmekten kurtulmuş.

Sıra bizim Karadenizliye gelmiş.

Almanlar ona da nasıl idam edilmek istediğini sormuşlar.

Karadenizli cevap vermiş:

"Asılarak ölmek çok acı verici, e giyotin de bozuk, siz en iyisi beni kurşuna dizin."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder