7 Aralık 2016 Çarşamba

Zeki Müren'e niye paşa diyorlardı?

Kenan Evren emekli olduktan sonra bir gün Bodrum'da Zeki Müren ile bir vesile aynı mekanda bulunuyor. Yan yana geldiklerinde Evren Müren'e soruyor:
-Sayın Müren, çok merak ettiğim bir şey var. Hep sizinle bir araya gelince bunu soracağım diyordum. Kısmet bu güneymiş. Size niye paşa diyorlar acaba?
Zeki Müren cevap vermiş:
-Efendim, isterseniz ben bunun sebebini söylemeyeyim, sizin de bu güzel akşamda neşeniz kaçmasın.
Evren ciddi bir tavır takınaran karşılık vermiş:
-Ne münasebet sayın Müren? Niye neşem kaçsın ki? Israr ediyorum, lütfen söyleyin.
Zeki Müren cevap vermiş.
-Efendim, madem ısrar ediyorsunuz arz edeyim. Siz 12 Eylül darbesini yaptığınızda millet anarşiden kurtulduk diye size çok minnettar kalmıştı. Fakat ilerleyen zamanlarda yaptığınız icraatları gördükçe bu minnettarlık kızgınlığa dönüştü. Fakat bunu size aksettirmek ne mümkün? O sebeple millet, size ibne diyemediği için bana paşa lakabını taktı.

Başka bir fıkra okumak için lütfen tıklayınız. 

Not: Bu fıkrayı beğendiyseniz facebook, twitter, pinterest ve G+ tuşlarına basarak arkadaşlarınızla paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder