7 Aralık 2016 Çarşamba

Biz kimin hırsız olduğunu bilmiyor muyuz?


Çoook çok uzak bir ülkede size demokrasi getireceğim, size özgürlük getireceğim diye devletin başına geçen ve krallığını ilan eden bir adam varmış.
Bu adam, diktatörleşmesi yetmiyor gibi bir de hazineden para çalıp yakınlarına dağıtıyor ve devlet ihalelerinden yüzde alıyormuş.
Bu duruma herkes çok kızıyormuş ama kral sesini çıkaranı terörist diye içeri artırdığından kimse ses çıkaramıyormuş.
Bir gün adamın birinin canına tak etmiş.
Geceleyin gizlice dışarı çıkıp kimsenin onu göremeyeceği bir yerde duvarlara ''Hırsız kral!'' diye yazılar yazmaya başlamış.
Fakat şanssızlık bu ya o gece sivil polis o civarda birilerini takip ediyormuş.
Bu sırada bu adamı görünce ekiplere telefon etmiş.
Kısa süre sonra gelen polisler adamı yaka paça arabaya atıp karakola götürmüşler ve komiserin karşısına çıkarmışlar.
Komiser kızgın bir şekilde bağırmış:
-Ulan sen hiç utanmıyor musun? Niye duvarlara hırsız kral diye yazı yazıyorsun?
Adam bakmış işler kötü hemen kıvırmaya başlamış:
-Komiserim. Siz beni yanlış anladınız. Ben o yazıları Petagonya kralı için yazmıştım.
Bunu duyan komiser daha da çok sinirlenmiş.
-Hadi  ordan ulan . Sen beni salak mı sanıyorsun? Ben 20 yıldır polislik yapıyorum. Kimin hırsız olduğunu bilmez miyim?

Başka bir fıkra için tıklayınız. 


Not: Bu fıkrayı beğendiyseniz facebook, twitter, pinterest ve G+ tuşlarına basarak arkadaşlarınızla paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder