17 Nisan 2024 Çarşamba

Mahkemede söylenmemesi gereken şey nedir?

 Bir davada tanıklık etmesi için kürsüye yaşlı bir teyzeyi çağırmışlar.

Kadın yerine oturur ve davalının avukatı kadına yaklaşarak sorar:

"Ayşe Hanım, beni tanıyor musunuz?"

Yaşlı teyze cevap vermiş:

"Evet avukat bey, sizi çocukluğunuzdan beri tanıyorum. Siz, o zamanlar bile aileniz için tam bir baş belasıydınız. Sürekli yalan söylüyorsunuz. Evlendikten sonra da karınızı komşunuzla aldatıyorsunuz. En yakınım dediğiniz insanların arkasından konuşuyorsunuz. İki lira fazla kazanmak için herkesi satarsınız."

Davalının avukatı başta olmak üzere bütün salon şok olmuş.

Avukat ne yapacağını bilemez bir halde kadına tekrar sormuş:

"Peki Ayşe hanım, ya karşı tarafın avukatını tanıyor musunuz?"

Kadın cevap vermiş:

"Elbette tanıyorum. Çocukluğunda ona dadılık yapmıştım. Büyüdükten sonrada görüşmeye devam ettim. Tembel, ödlek ve alkolik adamın tekidir. Etrafında bir tek dostu yoktur ve herkes onun hala geceleri altına kaçırdığını söylüyor."

Yine herkes şoka girmiş.

Bütün salonu bir uğultu kaplamış.

O sırada hakim kürsüye tokmağını masaya vurarak herkesi susturmuş.

Avukatları yanına çağırmış.

Onların kulağına fısıltıyla şunları söylemiş: "Eğer bu kadına beni tanıyıp tanımadığını sorarsanız, anam avradım olsun ikinizi de tutuklatırım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder