16 Nisan 2024 Salı

Evde sizi kim bekliyor?

 Fıkra bu ya, bir aslan ile bir öküz arkadaş olmuş.

Bir gün iki arkadaş bir bara gitmiş.

Birkaç kadeh içtikten sonra aslan toparlanmaya başlamış.

İnek ne olduğunu sormuş.

Aslan, eve gitmesi gerektiğini, vaktin geç olduğunu söylemiş.

Öküz bir kadeh daha içelim öyle gidersin deyince aslan "Hanım evde beni bekliyor. Geç kalırsam çok kızar. Hanımla kavga istemiyorum." demiş.

Bunu duyan sığır kahkahayı basmış ve:

"Yahu sen koskoca ormanlar kralı aslansın. Karından mı korkuyorsun? Amma da kılıbık mışsın. Ben sabaha kadar gitmesem benim hanım sesini bile çıkaramaz." demiş.

Bunu duyan aslan cevap vermiş:

"Öküz kardeş, ben de senin yerinde olsam karıdan korkmam ama benim durumum senden farklı. Beni evde aslan bekliyor. Seni ise inek bekliyor."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder