17 Mart 2024 Pazar

Cin görürseniz, ne söyleyeceğinize dikkat edin. Yanlış anlarsa başınız belaya girebilir.

 Adamın biri akşam için lüks bir lokantadan masa ayırtır.

Geldiğinde masaya 10 kişilik yemek konulmasını söyler.

Akşam olunca adam lokantaya omuzunda iri bir kuş ile girer.

Masaya oturur.

Siparişlerin getirilmesini ister.

Garson "10 kişilik siparişin hepsini mi?" diye sorar.

Adam "evet" der.

Siparişler gelir.

Adam önüne konulan yemeği yemeye başlar.

Bu sırada omuzunda duran kuş masaya atlar ve geriye kalan bütün yemekleri yedikten sonra tekrar adamın omuzuna çıkar.

Adama servis yapan garson çok şaşırır.

"Beyefendi, bu nasıl kuş? Bu kadar yemeği yemesi inanılmaz. Bunu nereden aldınız?" der.

Adam cevap verir:

"Günün birinde arabamla ıssız bir yerden geçerken yaşlı bir adam otostop çekti.

Durup adamı aldım.

Yolda giderken bir dinlenme yerine girdim.

Adama yemek, çay filan ısmarladım.

Meğer adam insan kılığına girmiş bir cinmiş.

Yaptığım iyilikten çok memnun olmuş.

Bana üç dilekte bulunmamı, bunları yerine getireceğini söyledi.

İlk olarak çok zengin olmayı istedim.

Şimdi paraya para demiyorum.

İkinci olarak bütün kadınların benden hoşlanmasını istedim.

Nereye gitsen kadınlar etrafımı sarıyor.

Üçüncü olarak doyumsuz bir kuşum olmasını istedim.

Yanlış anlamış pezevenk."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder