24 Ekim 2018 Çarşamba

Terapiste gitmenin faydaları.

35 yıllık evlilikten sonra orta yaşlı çift bir evlilik terapistine başvurmuşlar.

Terapist sorununuz nedir diye sorduğunda, kadın başlamış anlatmaya 35 yıl boyunca oluşan ufak tefek büyük her türlü evlilikle ilgili problemlerini.

Tekrar tekrar vermiş veriştirmiş:

Beni dikkate almıyor, boş bir hayat sürüyoruz, kendimi yalnız hissediyorum, sevildiğimi hissetmiyorum, sevdiğimden bile emin değilim, şimdiye kadar çektiğim yeter, filan, falan…

Sonunda terapist kadının  dinlemeyi makul bir süre beklemiş, sonra yerinden kalkmış, kadının yanına gitmiş, lütfen kalkar mısınız demiş, kalkınca da kadına sıkı sıkı sarılmış, kucaklamış.

Koca hayretler içinde izliyor tabii durumu.

Kadın sessizce yerine oturup ağzını kapatmış.

Sonra da kocaya dönmüş terapist:

“Bakın, onun ihtiyacı olan bu. Bunu haftada üç kez yapabilir miyiz?”

Kocası sırıtmış:

“Olur valla, Pazartesi, Salı ve Perşembe hanımı getiririm size, Cuma olmaz, çünkü golf oynuyorum arkadaşlarla…”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder