24 Ekim 2018 Çarşamba

Temel ameliyathanede. (Müstehcendir)

Temelin şeyi o kadar uzundurki ona da çorap giydirirmiş.

Ama sürekli  paçasından yere temas ettiği için de çorap almaktan bıkmış ve gidip
hastaneye yatmış.

Kendisini muayene eden doktorlara da: ''Kesin şunu biktum çorap almaktan.'' demiş.

Doktorlar detaylı bir muayene ve kontrollerden sonra Temel'i ameliyat masasına yatırmışlar.

Tam ameliyata başlayacaklarken ''Tuu!'' demiş doktorun biri. ''Ne kadar keselim diye sormayı unuttuk. Narkoz da verdik. Ne olacak şimdi?

Diğer bir doktor:

''Sorun yok... Ailesinin telefon numarası var nasilsa. Eşine sorarız.''

Bunun üzerine Temel'in eşi Fadime'ye telefon açarlar.

Telefonla konuşan doktor durumu anlatmaya başlar...

''Ya özür dileriz. Temel hastanemize yattı. Şu anda narkoz altında. Biz ona ne kadar keselim diye sormayı unutmuşuz. Size soralım dedik. Ne kadar keselim?''

Fadime heyecanla cevap vermiş.

''Madem tıp o kadar ilerledi. Hiç kesmeyip ayaklarını uzatsanız olmay mı?''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder