4 Mart 2024 Pazartesi

Psikolog ve Hukukçu

 Bir Üniversitenin kütüphanesinde genç bir erkek, bir kızın masasına yaklaşarak yavaşça ona sorar;

"Yanınıza oturabilir miyim?" 

Kız yüksek sesle cevap verir;

"Gecemi sizinle geçirmek istemiyorum!"

Kızın bu sözlerini herkes duymuş, başlarını kaldırmış, dik dik ayaktaki adama bakmaktadırlar. 

Genç adam durumdan çok utanır ve hiçbir şey diyemeden kendi masasına geçer oturur. 

Birkaç dakika sonra kız yerinden sessizce kalkar, adamın masasına yaklaşır ve ona yavaşça şöyle der;

"Ben psikoloji öğrencisiyim, az önce şaşıran bir erkeğin nasıl tepki vereceğini öğrenmek istemiştim. Bu arada sizi de biraz utandırdım sanırım, özür dilerim!" 

Bu kez genç adam onu yüksek sesle yanıtlar; 

"Bir geceliğine 200 dolar mı? Çok para!" 

Adamın dediklerini de bu kez herkes duymuştur ve bu kez ayaktaki kıza dik dik bakmaktadırlar ki adam şoka girmek üzere olan kızın kulağına yaklaşıp şöyle fısıldar;

"Ben de hukuk öğrencisiyim, çevreye birini suçluymuş gibi nasıl gösterebilirim öğrenmek istemiştim, özür dilerim !"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder