Güzel bir fıkra hoşuma gitti..
Amerikalı bir gazeteci Erdoğan'a; ''Amerika'daki demokrasi sizin ülkenizde yok.'' Der.
'Nasıl yok?' diye sorar Erdoğan.
Gazeteci: '' Mesela Amerika'da bir vatandaş sokağa çıkıp, 'Trump bir şerefsizdir' diye bağırabilir."
Erdoğan: " Türkiye'de de bir vatandaş sokağa çıkıp ' Trump bir şerefsizdir' diye bağırabilir." diye cevap verir.
Amerikalı bir gazeteci Erdoğan'a; ''Amerika'daki demokrasi sizin ülkenizde yok.'' Der.
'Nasıl yok?' diye sorar Erdoğan.
Gazeteci: '' Mesela Amerika'da bir vatandaş sokağa çıkıp, 'Trump bir şerefsizdir' diye bağırabilir."
Erdoğan: " Türkiye'de de bir vatandaş sokağa çıkıp ' Trump bir şerefsizdir' diye bağırabilir." diye cevap verir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder