Holywood'un yüzlerce kez işlediği; 'uçakta pilotlar ölür ya da bayılır, yolculardan biri merkezden telsiz talimatıyla uçağı indirir' klişesinin uyarlanmış hali. ABD de olur da Türkiye'de olmaz mı ?
OLAY GERÇEKTİR.
Bir adam 155'i arar.
- Aloo, aloo, abi ben ..... Turizm otobüsünden arıyorum. Ankara, ..... yolcusuyuz. Kaptan moladayken içkiyi fazla kaçırdı herhalde, uyukluyor şimdi.
- Evlat sakin ol, muavin orda mı?
- Hayır, otobüste değil, Tanrım ona ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok !
- Tamam evlat, hiç korkma, sizi kurtaracağız. şimdi şoförü yavaşça koltuktan yana çek, sen oturacaksın onun yerine.
- Ama onu yana çekersem düşer, kendinde değil !
- Düşsün pezevenk! Oraya senin oturman lazım.
- Tamam, oturdum. şimdi ne yapmalıyım?
- Direksiyonu tut, ne çok sıkı ne çok gevşek.
- Tuttum. çok eğlenceli görünüyor.
- Evlat, ciddi ol, 40 yolcunun hayatı senin elinde. şimdi; önündeki panelde bir çok gösterge var değil mi? tam ortadaki büyük olana bak, ne yazıyor orada ?
- Bismillahirrahmanirrahim.
- Hayır göstergenin üstündeki yazıya değil göstergeye bak!
Hız göstergesine bak, kaçla gittiğinizi görebiliyor musun ?
- Sıfır.
- Nasıl sıfır? Dikkatli bak.
- Sıfır, gerçekten sıfır. ölecek miyiz?
- Otobüs duruyor mu gidiyor mu bunu söyle bana seni kuş beyinli !...
- Duruyooor.
- Kalk sittir git eşşoğlueşşek! bize de panik yaptırdın.
Şoför uyanınca devam edersiniz.
OLAY GERÇEKTİR.
Bir adam 155'i arar.
- Aloo, aloo, abi ben ..... Turizm otobüsünden arıyorum. Ankara, ..... yolcusuyuz. Kaptan moladayken içkiyi fazla kaçırdı herhalde, uyukluyor şimdi.
- Evlat sakin ol, muavin orda mı?
- Hayır, otobüste değil, Tanrım ona ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok !
- Tamam evlat, hiç korkma, sizi kurtaracağız. şimdi şoförü yavaşça koltuktan yana çek, sen oturacaksın onun yerine.
- Ama onu yana çekersem düşer, kendinde değil !
- Düşsün pezevenk! Oraya senin oturman lazım.
- Tamam, oturdum. şimdi ne yapmalıyım?
- Direksiyonu tut, ne çok sıkı ne çok gevşek.
- Tuttum. çok eğlenceli görünüyor.
- Evlat, ciddi ol, 40 yolcunun hayatı senin elinde. şimdi; önündeki panelde bir çok gösterge var değil mi? tam ortadaki büyük olana bak, ne yazıyor orada ?
- Bismillahirrahmanirrahim.
- Hayır göstergenin üstündeki yazıya değil göstergeye bak!
Hız göstergesine bak, kaçla gittiğinizi görebiliyor musun ?
- Sıfır.
- Nasıl sıfır? Dikkatli bak.
- Sıfır, gerçekten sıfır. ölecek miyiz?
- Otobüs duruyor mu gidiyor mu bunu söyle bana seni kuş beyinli !...
- Duruyooor.
- Kalk sittir git eşşoğlueşşek! bize de panik yaptırdın.
Şoför uyanınca devam edersiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder