23 Ekim 2018 Salı

Otobüs şoförü uyuyorsa ne yapmak gerekir?

Holywood'un yüzlerce kez işlediği; 'uçakta pilotlar ölür ya da bayılır, yolculardan biri merkezden telsiz talimatıyla uçağı indirir' klişesinin uyarlanmış hali. ABD de olur da Türkiye'de olmaz mı ?

OLAY GERÇEKTİR.

Bir adam 155'i arar.

- Aloo, aloo, abi ben ..... Turizm otobüsünden arıyorum. Ankara, ..... yolcusuyuz. Kaptan moladayken içkiyi fazla kaçırdı herhalde, uyukluyor şimdi.

- Evlat sakin ol, muavin orda mı?

- Hayır, otobüste değil, Tanrım ona ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok !

- Tamam evlat, hiç korkma, sizi kurtaracağız. şimdi şoförü yavaşça koltuktan yana çek, sen oturacaksın onun yerine.

- Ama onu yana çekersem düşer, kendinde değil !

- Düşsün pezevenk! Oraya senin oturman lazım.

- Tamam, oturdum. şimdi ne yapmalıyım?

- Direksiyonu tut, ne çok sıkı ne çok gevşek.

- Tuttum. çok eğlenceli görünüyor.

- Evlat, ciddi ol, 40 yolcunun hayatı senin elinde. şimdi; önündeki panelde bir çok gösterge var değil mi? tam ortadaki büyük olana bak, ne yazıyor orada ?

- Bismillahirrahmanirrahim.

- Hayır göstergenin üstündeki yazıya değil göstergeye bak!

Hız göstergesine bak, kaçla gittiğinizi görebiliyor musun ?

- Sıfır.

- Nasıl sıfır? Dikkatli bak.

- Sıfır, gerçekten sıfır. ölecek miyiz?

- Otobüs duruyor mu gidiyor mu bunu söyle bana seni kuş beyinli !...

- Duruyooor.

- Kalk sittir git eşşoğlueşşek! bize de panik yaptırdın.

Şoför uyanınca devam edersiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder