Hizmetçi evin hanımından zam ister.
Evin hanımı bu zam talebine sıcak bakmaz ve hizmetçiyle aralarında şöyle bir konuşma geçer.
Kadın: Neden zam istiyorsun?
Hizmetçi: Zam istememin üç nedeni var. Birincisi sizden daha iyi ütü yapıyorum.
Kadın: Benden daha iyi ütü yaptığını kim söyledi?
Hizmetçi: Kocanız.
Kadın: Öyle mi?
Hizmetçi: Zam istememin ikinci nedeni sizden daha iyi yemek pişirmem.
Kadın: Saçma bunu da nereden çıkardın?
Hizmetçi: Kocanız söyledi.
Kadın: Kocam söyledi öyle mi?
Hizmetçi: Üçüncü neden ise yatakta sizden daha iyi sevişmem.
Kadın: İyice sinirlenerek bunu da kocam mı söyledi?
Hizmetçi: Hayır hanımefendi bunu bahçıvan söyledi.
Kadın: Peki, ne kadar zam istiyordun?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder