27 Ekim 2018 Cumartesi

Kızılderili ve Kovboy.

Kızılderililin biri bizonlarını otlatıyormuş.

Bir kovboy gelmiş sormuş:

- Köpek senin mi?

- O köpek benim olmak!

- Onunla konuşabilir miyim?

- Köpek konuşamamak!

Kovboy köpeğe yaklaşır.

- Nasılsın?

- Fena değil! (Kızılderili şaşkın...)

- Bu Kızılderili senin sahibin mi?

- Evet.

- Sana iyi davranıyor mu?

- Evet, çok iyi. Günde iki kez tuvalet için dolaştırıyor, bana yemek veriyor ve benimle oynuyor. (Kızılderili bu arada kafayı yemektedir)

Kovboy kızılderiliye sorar.

- Bu at senin atın mı?

- O at benim olmak!

- Onunla konuşabilir miyim?

- At konuşamamak!

Kovboy ata yaklaşır.

- Nasılsın?

- Fena değil! (Kızılderili daha da şaşkın...)

- Bu Kızılderili senin sahibin mi?

- Evet.

-Sana nasıl davranıyor?

- İyi. Bana her gün gerekli yürüyüşleri yaptırıyor, fazla yük bindirmiyor, günde 2 kere ve her terlememden sonra terimi siliyor ve içinde yiyecek ve yataklık olan ufak bir ahır inşaa ediyor. (Kızılderili ne gözlerine ne de kulaklarına inanmaktadır.)

Kovboy tekrar Kızılderililin yanına gelir.

- Bu dişi eşek senin mi?

- Eşek benim olmak, konuşmak ama çok yalan söylemek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder