27 Ekim 2018 Cumartesi

Canlı Bomba

Tımarhanenin birinde bir gün isyan çıkmış. Deliler salon gibi bir yerde toplanmış, sağı solu dağıtıyorlarmış.
Doktorlar filan, hiç kimse yaklaşamıyormuş; deli ya!.

Hastanenin başhekimi,  'Bir şey yapmak lazım' demiş ve odasına gidip kitapları karıştırmaya başlamış.

Bir süre sonra odasından çıkmış ve diğer doktorlara şöyle demiş.
- Şimdi doktorlardan biri soyunup koşa koşa delilerin yanına gidecek ve 'Ben canlı bombayım' diye bağıracak, literatüre göre başaracağız!..

Doktorlar kendi aralarında birini seçmişler ve çırılçıplak soymuşlar. Kapıyı açmışlar ve
- Hadi şimdi!.. demiş başhekim...

Çıplak doktor başlamış koşmaya ve bağırmaya:
- Ben canlı bombayım, ben canlı bombayım patlayacağım...
Deliler bakmışlar doktora. Sonra yakalayıp pencereden aşağıya atmışlar.

- Eyvah!.. demiş başhekim...
- Literatüre göre yeniden denememiz lazım deyip başka bir doktoru soymuşlar ve onu da yollamışlar delilerin arasına...

O da çıplak bir vaziyette dalmış delilerin arasına:
- Ben canlı bombayım patlayacağım demiş...
Onu da atmışlar pencereden deliler...

Başhekim bakmış ki olmuyor...
- Ben gidiyorum!.. demiş . O da soyunmuş diğerleri gibi dalmış odaya...

Deliler bir bakmışlar!.. Sonra hepsi odalarına kaçışmışlar.

Şaşırmış tabii ki doktorlar...

Sonra araştırma yapmışlar onu neden pencereden atmadılar diye...

Delilere sormuslar:
-Diğerlerini aşağıya attınız da onu neden atmadınız?..

Deliler hep birlikte cevap vermişler:
"Onun fitili kısaydı... Her an patlayabilirdi..." ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder