Bir rahibe günah çıkartmak için rahibin yanına gidiyor.
Rahibe:
"Benim hayatımda bir erkek var, ama o. çocuğunun teki" diyor.
Rahip soruyor:
"Neden ona o. çocuğu diyorsun?"
"Çünkü o benim yanağımı okşayıp, beni öpüyor."
Rahip, rahibenin yanağını okşamış ve öpmüş sonra sormuş:
"Böyle mi?"
"Evet!"
"Bu ona o. çocuğu demeni gerektirmez kızım!
"Ama o benim elbiselerimi çıkartıp vücudumu da okşayıp öpüyor."
Rahip rahibenin elbiselerini çıkartmış ve bir süre sevişmişler. Sonra rahip
yeniden sormuş:
"Böyle mi?"
"Evet!"
"Ama bu da ona o. çocuğu demeni gerektirmez."
''İyi de peder, sonra bir güzel beceriyor beni."
Rahip bunun üstüne rahibeyi beceriyor ve tabii ki soruyor;
"Böyle mi?"
''Evet" diyor yeniden rahibe.
Rahip:
"Bu da ona o. çocuğu demen için yeterli sebep değil."
Rahibe bu sefer bağırıyor:
"Ama o AİDS'liymiş."
"Vay o. çocuğu!"
Rahibe:
"Benim hayatımda bir erkek var, ama o. çocuğunun teki" diyor.
Rahip soruyor:
"Neden ona o. çocuğu diyorsun?"
"Çünkü o benim yanağımı okşayıp, beni öpüyor."
Rahip, rahibenin yanağını okşamış ve öpmüş sonra sormuş:
"Böyle mi?"
"Evet!"
"Bu ona o. çocuğu demeni gerektirmez kızım!
"Ama o benim elbiselerimi çıkartıp vücudumu da okşayıp öpüyor."
Rahip rahibenin elbiselerini çıkartmış ve bir süre sevişmişler. Sonra rahip
yeniden sormuş:
"Böyle mi?"
"Evet!"
"Ama bu da ona o. çocuğu demeni gerektirmez."
''İyi de peder, sonra bir güzel beceriyor beni."
Rahip bunun üstüne rahibeyi beceriyor ve tabii ki soruyor;
"Böyle mi?"
''Evet" diyor yeniden rahibe.
Rahip:
"Bu da ona o. çocuğu demen için yeterli sebep değil."
Rahibe bu sefer bağırıyor:
"Ama o AİDS'liymiş."
"Vay o. çocuğu!"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder