21 Mart 2018 Çarşamba

Dindar Damat.

Yakışıklı delikanlı eczaneye girmiş.
Eczacı delikanlıya sormuş:
''Buyurun efendim. Nasıl yardımcı olabilirim?''
Delikanlı biraz sıkılarak cevap vermiş.
''Sevgilimin ailesine yemeğe gideceğim. Bir fırsatını bulduğumda kullanmak için bir adet prezervatif istiyorum.''
Eczacı bir adet prezervatif vermiş.
Delikanlı tam çıkarken geri dönmüş. 
''Bir tane daha verebilir misiniz? Sevgilimin kız kardeşi çok güzel ve ne zaman onu görsem devamlı karşımda oturup eteğini sıyırarak bacak bacak üstüne atıyor. Sanki onunla da bir fırsat yaratacağım gibi görünüyor.''
Bunun üzerine eczacı bir tane daha vermiş.
Delikanlı tam çıkarken tekrar dönmüş. 
''Bir tane daha istiyorum. Sevgilimin annesi de çok çekici. Ne zaman karşılaşsak, onu  beni süzerken buluyorum. Sanırım bir fırsat da onunla olacak.''
Eczacı üçüncüyü de vermiş ve gülerek; ''Desenize zorlu bir akşam olacak, size güç kuvvet diliyorum.'' deyip delikanlıyı uğurlamış.
Delikanlı akşam olunca sevgilisinin evine gitmiş. Kapıda kendisini iki kız kardeşi ve anneleri karşılamış. Biraz sohbetten sonra bir yanında sevgilisi, diğer yanında sevgilisinin kız kardeşi, karşısında da anneleri yemeğe oturmuşlar.
Bu sırada ellerini yıkamakta olan baba da banyodan çıkmış ve salona girip masaya oturmuş.
Delikanlı adamı görünce başını öne eğip dua etmeye başlamış.
''Tanrım sana şükürler olsun verdiğin nimetlere. Sen bizi koru, sağlık ve esenlik ver...''🙏
Arada bir kaç dakika geçmiş, genç adam duaya devam ediyor ... 🙏
Kız bakmış delikanlının duası bitmek bilmiyor, delikanlının kulağına eğilmiş.
''Sevgilim, ben senin bu kadar dindar olduğunu bilmiyordum.'' demiş.
Delikanlı, başını kaşdırmış ve endişeli bir şekilde cevap vermiş.
''Ben de senin babanın eczacı olduğunu bilmiyordum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder