27 Ekim 2016 Perşembe

Emilen süt önemli.

İşi dolayısıyla zamanının çoğunu sürekli evinden uzakta geçiren bir adamın karısı bir gün doğum yapar.
Kadın, kocası yine başka bir şehirde olduğundan müjdeyi vermek  için adamı telefonla arar.
''Hayatım, müjde! Nur topu gibi bir oğlumuz oldu. Yalnız sütüm pek gelmediği için bir süt anne tuttum. Kadın zenci olduğu için bebeğimiz onu emmeye başlayınca teni karardı. Artık bebeğimiz bir zenci.''
Haberi alan adam çok mutlu olur ve müjdeyi vermek için hemen annesine mesaj atar.
'' Anneciğim müjde! Nur topu gibi bir torunun oldu. Yalnız süt annesi zenci olduğu için onun sütünü içen oğlum da karardı ve zenci oldu.''
Birkaç dakika sonra annesinden cevap gelir.
''Ah demek öyle haaa? Ben de seni doğurduğumda sütüm gelmemişti. O zaman seni inek sütü ile beslemiştim. Şimdi anladım neden bu kadar öküz olduğunu''


Daha fazla fıkra okumak için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder